Benvinguts!!

Hola a tots i a totes esperem que els hi agradi cualsevol dubte ens el comenteu i ajudeu-nos a millorar i nosaltres també us ajudarem en lo que puguem gràcies per tot :D

dimarts, 28 de juny del 2011

El meu millor dia !!!

El meu millor dia va començar molt malament , passant-me quasi-bé tot el dia fen les tasques de la casa. Després de aver acabat les tasques vaig mirar la televisió i , no hi havia res que m'iteresses llavors vaig decidir agafar l'ordinador . Em vaig estar una bona estona al facebook ,al messenger i escoltant musica em vaig començar a relaxar i aleshores!! em vaig en recordar d'una pagina web que em van comentar i em cridava l'atenció dit i fet em vaig ficar a la web i vaig veure que era bastant interessant i a més tenia un xat vaig obrir-lo i vaig començar a parlar aleshores vaig conèixer als meus millors amics i amigues . Una de elles anomenada  farida , i es que vaig poder percebre des de el primer moment que  era una persona genial em va encantar haver-la conegut  i sempre ens passen les mateixes coses o tenim telepatia això encara em va fer mes gràcia em sento molt identificada amb ella !!. Des de aquell dia que tinc un munt de amics i amigues que m'encanten i mels estimo moltisiim .  Alló em va fer reflexionar moltisim vaig poder entendre que les coses poden començar d'una forma i acabar totalment al contrari es increïble , i que hi han moments en que et pots sentir la mes desgraciada i solitària però en el mon hi ha molta gent que es sent com tu i molta gent bona que et pot ajudar així que mai perdis les esparençes i les forçes i sempre a combatir-les oles del mar !! en aquest cas la VIDA una paraula molt significativa i molt intensa.